czwartek, 5 maja 2016

tęsknoty..



-Ale przecież nie możesz za tym tęsknić.
-Niby dlaczego?
-Bo tęskni się za czymś, co już było a nie za tym, co będzie.
-A ja tęsknię za tym, co będzie.
-Nie rozumiesz? Tęskni się do tyłu, a nie do przodu.
-Co ty tam wiesz.....

Piotr Adamczyk 


    Poznane osoby, te wirtualne własnie wnosiły w moje życie duzo nowego..tęsknoty innego rodzaju...może dlatego, ze potrzebowałam bardzo kontaktu z moim ojczystym językiem? może dlatego wszystkie znajomości z rodakami były traktowane na zasadach specjalnych? 
Każda spotkana tu osoba była mi bliska, 
każdej osobie chciałam pomoc, wysłuchać.. porozmawiać z nią..
Zawsze pielęgnuje znajomości zawarte czy wirtualne czy te realne, bo każdy zasługuje na uwagę na zrozumienie, czasem na współczucie a czasem na wsparcie..


foto-net
tak wiec, zawarte przed laty znajomości 
są nadal żywe, pełne treści, rozmów 
 Jedna z nich, był pewien mężczyzna..trochę zamknięty w sobie, trochę inaczej patrzący na świat..nieufny do obcych..
po przejściach, które zraniły mocno jego dusze, 
pozostał trochę na uboczu życia..
Poznaliśmy się w wirtualnym świecie przypadkowo i nasze pierwsze rozmowy były suche, trudne, obce jakimkolwiek emocjom..Długo trwało, nim otworzył się trochę, długo trwało nim zrozumiał, ze nie chce jego zwierzeń, bo jestem ciekawska, zdobycie zaufania to proces długotrwały i trudny dla kogoś, kto nie ufa ludziom..
wiec trwało to długo, ale zakończyło się dobrze..
to był początek długiej dobrej przyjaźni, trwającej nadal..

Dokładnie tak myslalam jeszcze niezbyt dawno...czyżby jednak to była pomyłka?..zawsze sadziłam, ze skoro ja jestem uczciwa w stosunku do innych to inni tez są uczciwi....nic bardziej błędnego...niestety!..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..