sobota, 24 czerwca 2017

Nie znoszę upałów!..






Ponad dwa tygodnie nieznośnego upału nie pozwoliło mi usiąść przy komputerze, palce kleiły się do klawiatury i myszki... okropne! Bardzo źle znoszę takie upały i nie mam gdzie od nich uciec..Moja choroba, a raczej radioterapia jeszcze to pogorszyły! Trudno mi oddychać takim dusznym, przegrzanym powietrzem!
W moim mieszkaniu wszystkie okna mam od strony południowej, zwyczajem tu przyjętym - zamykam okna i zamykam żaluzje ( i tak jest aż do późnego wieczoru, gdy słonce schowa się za ostatni dom)... Oczywiście nie oznacza to, ze gdy otwieram okna to świeże powietrze wpływa do domu!.. wszystko jest tak nagrzane, ze temperatura w nocy obniża się tylko o kilka stopni! Masakra!!
Niewiele pomagają wentylatory, które przeciez nie chłodzą tylko przemieszczają powietrze (duszne i gorące)..
Jest kilka sztuczek, pomagających w tym piekle ( na niezbyt długi czas!)... ustawienie miski z lodem przed wentylatorem (!)...
rozwieszenie dużej ilości prania na przenośnej suszarce i postawienie tej suszarki w pokoju (!). Pewnie już teraz myślicie, dlaczego nie kupiłam klimatyzatora? No cóż? zawsze byłam przeciwnikiem takich urządzeń.. (ale! ale...chętnie z nich korzystam w pracy czy w samochodzie!).... 
Może to już pora na zakup do domu? 
Przemyślę to, bo kto wie jakie będzie tegoroczne lato??
Dzisiaj wieczorem temperatura na szczęście znacznie niższa .. jest czym oddychać i za oknem tym razem świeże chłodniejsze powietrze! 
Ufff! co za ulga!!


Milena 775


foto-gif-net

2 komentarze:

  1. Mrożona herbata i inne zimne napoje w nieograniczonych ilościach... Lecz to pomoc chwilowa, doraźna. Milenko - nie daj się! Życzę dobrej dla Ciebie aury i pozytywnego nastawienia do życia. :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlewam w siebie ogromne ilości wszystkiego co mokre i chłodne... tak jak napisałaś - pomaga na chwile! Jestem bardzo pozytywnie nastawiona do życia, ale chyba życie jest mniej pozytywnie nastawione do mnie, bo ciągle mam "kłody pod nogi"!... Pozdrawiam Elu ♥♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..