sobota, 8 lipca 2017

Po prostu..







..Znaczysz dla mnie więcej, niż możesz przypuszczać. 
Po prostu... -( jakże ciężko było mi zebrać myśli)... 
- Po prostu jest tak, że niektórych ludzi poznajemy nie w tym momencie. Zaczyna nam na nich zależeć, chociaż tak nie powinno być. Chcielibyśmy z nimi być pomimo wszystko, a nie możemy...i..


Gabriela Gargaś





foto-net

Kiedyś spotkałam kogoś takiego...

To było jak opowieść z pięknej bajki! Bardzo mi na nim zależało, bardzo ceniłam tego kogoś jako człowieka... przyjaciela... i wiem, ze nie byłam temu komuś obojętna ( bo to się po prostu wie)... Ale było właśnie tak jak w cytacie powyżej ...nie było to proste, nie było to łatwe... gdy się ma inne zobowiązania, to tak trudno podjąć właściwą decyzje. I nigdy do końca nie wie się, czy to co zdecydowaliśmy, było najlepsza decyzja..

Milena 775

2 komentarze:

  1. Proszę się nie martwić , że to co zdecydowałaś było właściwe , czy też nie . Za niemal każdą decyzją stoi nasza intuicja - nasze sumienie , nieważne , że kolejne posunięcie jest jakby stracone , lub zaskakujące . Stwórca dał " pomoce " - ekwipunek na życie i wykorzystujemy je . A od decyzji , gdy jak u króla Midasa - każde dotknięcie zamieniałoby się w złoto , broń nas Panie - to już nieszczęście . Pozdrawiam pięknie , trochę jesiennie Jeremiasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Jeremiaszu za komentarz.. mowia, ze Los nie daje nam, tego czego chcemy tylko to co dla nas ma..Pozdrawiam cieplo!

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..