piątek, 23 lutego 2018

Podziekowanie

foto net




40 000 !!! Wejść na blog!



Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim odwiedzającym mój blog, mam nadzieję, ze znajdujecie tu chwile odpoczynku i trochę kolorów w szarej codzienności..





Ten blog powstał z potrzeby duszy, gdy złe chwile zabijały w moim sercu, wszystko to co dobre. Śmierć zabiera kogoś i pustoszy wnętrze tych, którzy pozostają. Emocje były tak duże, że zaistniała konieczność natychmiastowej ewakuacji na zewnątrz tego co ugniatało wewnątrz. Tak się zaczęło i trwa dzięki moim czytelnikom.

Kocham życie i ludzi i to staram się tu przekazać. Moja choroba spowodowała, ze straciłam coś dla mnie ogromnie cennego.. Chciałabym pisać o tym, ale nie zawsze to jest proste.




"Szczęście znaj­du­je się w to­bie. Zaczy­na się na dnie two­jego ser­ca, a ty możesz je wciąż po­większać, po­zos­tając życzli­wym tam, gdzie in­ni by­wają nieżyczli­wi; po­magając tam, gdzie już nikt nie po­maga; będąc za­dowo­lonym tam, gdzie in­ni tyl­ko sta­wiają żądania"...
Phil Bosmans 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..