poniedziałek, 8 maja 2017

Sercem dziekuje...





SERCEM  DZIĘKUJĘ   za Wasza obecność!

Ten blog duzo dla mnie znaczy, szczególnie teraz gdy choroba zaznaczyła swoje terytorium w moim życiu. Nie uznałam jej panowania, nie przyjęłam do świadomości - odpowiedzią jest walka! Nie poddam się, nawet gdy czasem jest to silniejsze od moich chęci, to nie poddam się, bo kocham życie i wiem, ze ci, którzy nie wałczą - przegrywają! W kontekście tego wszystkiego - Wasza obecność na blogu jest dla mnie czymś niesłychanie ważnym..

Zapraszam do kolejnych wspólnych spotkań, mam nadzieje, ze Wasze uwagi i komentarze pomogą mi w lepszym prowadzeniu bloga...
Jestem wdzięczna, za każdy komentarz, za odwiedziny, 
za Wasze dobre słowa!.......Raz jeszcze dziękuję i zapraszam !





foto-net
Czas płynie nieubłaganie szybko, dzień po dniu, ktoś odwiedza strony bloga i tak - licznik właśnie pokazał 

                                               30 000 !!

wejść na bloga! Raz jeszcze serdecznie dziękuję za Wasza obecność !!

2 komentarze:

  1. MILENKO,Jestem z Toba i wspieram Cie ,badz dzielna nie dawaj jej panowac nad Toba.Sila jest zawsze wygrana,masz dla kogo zyc a to najsilniejsza moc WIARA,NADZIEJA I MILOSC!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roma - dziękuję całym sercem za Twoje wsparcie, wiem, ze jestes blisko, to ważne dla mnie :))
      Pozdrawiam ciepło i życzę udanego tygodnia - co kwitnie w ogrodzie?

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..