wtorek, 7 marca 2017

Dziękuję!

foto/gif-net
..Kochani całym sercem DZIĘKUJĘ za Wasza obecność na moim blogu !!
25 000 wejść to całkiem duzo !!
Ten blog duzo dla mnie znaczy, szczególnie teraz gdy choroba zaznaczyła swoje terytorium w moim życiu. Nie uznałam jej panowania, nie przyjęłam do świadomości - odpowiedzią jest walka! Nie poddam się, nawet gdy czasem jest to silniejsze od moich chęci, to nie poddam się, bo kocham życie i wiem, ze ci, którzy nie wałczą - przegrywają! W kontekście tego wszystkiego - Wasza obecność na blogu jest dla mnie czymś niesłychanie ważnym..raz jeszcze sercem DZIĘKUJĘ !!
i
zapraszam do kolejnych wspólnych spotkań, mam nadzieje, ze Wasze uwagi i komentarze pomogą mi w lepszym przekazie, tego co w duszy gra..

2 komentarze:

  1. Walka a czasem zwatpienie...zycie i sens jego dla siebie i syna...to najwazniejsze.JESTES bardzo dzielna i nie dasz sie zlamac....i musisz ,to ,,zlo,,pokonac....wzloty i upadki ,poprostu samo zycie,ktore mimo wszystko KOCHAMY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! dokładnie tak jak piszesz Roma!Kazdy, kto przeszedł albo przechodzi przez osobiste piekło wie jakie to jest chwilami trudne, ale trzeba walczyć, nie poddawać sie i iść do przodu!!....Tak Roma, kochamy życie mimo wszystko :)) Dziękuję ze jestes....dziękuję za kazde słowo:))

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..