wtorek, 29 listopada 2016

nie jestem grzeczna dziewczynka...










Nie jestem grzeczną dziewczynką (!)... 
nie dam się bezwiednie prowadzić za rękę.. Ale pod rękę chętnie pójdę, będąc w życiu partnerem.. Nie chcę, by ktoś mną rządził, nie potrafię być poddaną, ani odwiecznym uniżonym sługą.. 
Nie chcę abyś szedł za mną ani przede mną.. Nie jestem gwiazdą.. bodyguard nie jest moim marzeniem. 
Chcę abyś szedł obok wspierając, akceptując cierpliwie dzień po dniu.. Aniołem też nie jestem..te bywają tylko w niebie..
A ja mam tak wiele wad, nie jeden stragan pod jego ciężarem z nadmiaru by spadł.. 

Zalet też mam kilka.. 
te subtelne są jak delikatność wiosennego motylka.. 
To na nich buduję swój codzienny świat.. 
A najważniejsza z nich.. Szanuję drugiego człowieka..
Nie jestem grzeczną dziewczynką..
Aniołem nie byłam i już nigdy nie będę.. 

może kiedyś spotkamy się w niebie.. 
Przepraszam jeśli zawiodłam.. 
Jeśli myślałeś.. że posłuszna będę..
Jednak coś pięknego zawsze znajdziesz we mnie..
Tym pięknem moja nieśmiała, delikatna miłość do Ciebie..



foto-net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..