środa, 24 lutego 2016

..codzienność bywa zaskakująca..




  Moje codziennie

wokół widzę słowa 
przypięte do grymasów twarzy 
tak mało w nich uśmiechu
a ja ledwie oddech łapię
moje codziennie - Tobą napełniam 
i uśmiecham się...
chociaż wokół smutni ludzie 
ich niedoczytane sumienia 
spowite własnym mrokiem 
żyję…
gdy we mnie oddychasz
słuchając deszczu za oknem


~ Gracjaa


ciekawość życia-foto-net

- umm...jakie piękne słowa -  "żyję…gdy we mnie oddychasz
słuchając deszczu za oknem" - Mela z przymkniętymi oczami rozkoszuje się dźwiękiem wypowiadanych slow ..

- tak! spodobał mi się ten wiersz...


- Codzienność bywa czasem zaskakująca, doświadczałam tego tyle razy w moim życiu! Poranki bywały słodkie i wzruszające do łez - nie znałam tego wcześniej.To takie male "obrazki z życia" dwojga ludzi, którzy wiedza,ze miłość trzeba pielęgnować by trwała i trwała..

- zazdroszczę Tobie, ze miałaś możność to przeżyć - mówi szeptem Mela

- Były takie dni, budziłam się, gdy mój nos drażnił zapach kawy i okazywało się, ze zaraz po śniadaniu jedziemy do lasu (była pozna wiosna) i przyroda oszalała...mój maż wielki miłośnik fotografowania, szybko zaraził mnie swoja pasja i to było cudowne odkrywanie tego czego tak często nie zauważamy..a to jest tuz obok...na wyciągniecie reki..

- tak, wiem! widziałam wasze zdjęcia i slajdy - piękne!, 
zachwycająca natura i te ptaki - Mela wzdycha i gładzi moja rękę..



foto-net




- Mela dlaczego to tak? - powiedz mi ..

- bardzo chciałabym znać odpowiedz i Tobie ja przekazać - cichym głosem mówi Mela


"Moje szczęśliwe małżeństwo nauczyło mnie, że miłość jest silniejsza niż konflikty. Silniejsza nawet niż śmierć".... 
Barbara Pachl-Eberhart

- ..mogłabym dzisiaj duzo powiedzieć na ten temat, ale wówczas wszystko wydawało się takie idealne,szczęśliwe..trafiony wybór!... wówczas jeszcze nie wiedziałam wszystkiego..




1 komentarz:

  1. "żyję…
    gdy we mnie oddychasz
    słuchając deszczu za oknem" piękne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..