wtorek, 16 lutego 2016

..nie da się powiedzieć wszystkiego..





     Bo widzisz w życiu jest tak
że nie da się powiedzieć wszystkiego
choć mówi się o wszystkim
mówi się o miłości
ale nie da się powiedzieć jak się kocha
mówi się o cierpieniu
choć bólu nikt nigdy nie wyraził
mówi się o samotności
której nie zrozumiesz zanim nie doświadczysz
i mówi się o Bogu
którego nie spotkasz jeśli nie uwierzysz
bo widzisz w życiu jest tak
że mówi się inaczej niż jest.

ks.Janusz Malinowski    



foto-net
- Moje nowe życie wyglądało zupełnie inaczej..zupełnie!.... Przede wszystkim był ten upragniony spokój i poczucie pełnego bezpieczeństwa - dopiero tu przekonałam się jakie to ważne...wszystko było na spokojnie, żadnych krzyków i zbędnych slow, które ranią

- jak to jest tak z dnia na dzień obudzić się w nowym miejscu życia? - pyta zaciekawiona Mela

- wiesz, ze wcześniej byłam tu wiele razy na urlopie, wiec na początku moja podświadomość reagowała tak, jakbym kolejny raz była na urlopie...To poczucie, ze jest tak dobrze ze to pewnie sen, z którego będę musiała się obudzić! Kazdy dzień był tylko świadomością, ze wiele lat temu wybierając te inne zobowiązania rodzinne popełniłam życiowy błąd, który tak wiele mnie kosztował i kosztował tez duzo człowieka, który obejmował teraz mnie i szeptał mi do ucha - "tak bardzo ciebie kocham"i "tak długo czekałem"...dobrze, ze jestes...


6 komentarzy:

  1. Idę, a wciąż potykam się o minione sprawy.
    Tak przeszłość nie odpuszcza, zaczepia i gada,
    ciągle ma wpływ na mnie i jest temu rada,
    gdy odcisk swej stopy na drodze zostawi. (el.żuk.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. Bo widzisz w życiu jest tak
      że nie da się powiedzieć wszystkiego../ks.J.Malinowski/
      i to jest prawda, są takie emocje o których nie da się mówić i takie sytuacje w życiu, o których tak bardzo trudno opowiadać..." a przeszłość zaczepia i gada"/el.żuk/....serdeczności śle....

      Usuń
  2. Marlena Fesaky24/4/16 19:17

    tak, nie da sie powiedziec wszystkiego...zawsze zostaje cos na dnie serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda....są prawdy, które znasz tylko Ty..

      Usuń
  3. Grażyna Hazeaux30/5/16 23:39

    zostawiamy tylko dla siebie, te ułamki intymności naszej duszy..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..