wtorek, 26 kwietnia 2016

..drugi ktoś...



  Rozmowy z ludźmi w necie, bardzo szybko uświadomiły mi, ze wiele osób tu szuka kogoś przed kim może się wygadać.. tak po prostu! To ze nie każdy jest gotowy na rozmowę z psychologiem, to nic dziwnego...czasem nie można znaleźć w sobie zaufania do osoby przed która, należy otworzyć dusze...a która patrzy w nasze oczy..
Net stwarza pewien rodzaj intymności, świadomość, ze ta druga osoba właściwie nas nie zna, ze niewiele o nas wie daje pewien komfort psychiczny i..odwagę, by opowiedzieć o sobie...często są to opowieści, których nie zna nawet najbliższa rodzina..


foto-net


Na początku rozmawiałam na czatach z rożnymi osobami, po pewnym czasie zostały mi trzy osoby z którymi znajomość wirtualna rozwijała się..pierwsza z nich miała podobne przeżycia jak ja..szybko znalazłyśmy 
tematy wspólne.. choroba męża..bezsilność i to...nieuniknione!..
była w złym stanie psychicznym, całkowicie załamana..( jak dobrze potrafiłam to zrozumieć).starałam się jej opowiedzieć 
o moich doświadczeniach..starałam się często z nią rozmawiać..być z nią, bo to ważne, żeby nie czuć ciągle tej pustki wokoło siebie! 
Pamiętałam, ze mi bardzo wtedy brakowało takiej osoby,
z która mogłabym porozmawiać i która zrozumiałaby mój problem..
Pewnego dnia powiedziała mi, ze jest zdecydowana przejść na druga stronę, bo życie po tej stronie straciło dla niej cały sens..Byłam przestraszona jej wyznaniem..ale dobrze znałam takie momenty i wiedziałam, ze jeśli nie znajdziemy takiej motywacji, która ja tu zatrzyma jest gotowa zrealizować swój plan..


foto-net




Są różne sposoby ucieczki z samotności..rozmowa z inna poraniona osoba może być jednym z nich..
Poczucie, ze można komuś pomoc jest bardzo istotnym lekarstwem dla  obolałej duszy..

1 komentarz:

  1. marlena fesaky15/5/16 20:27

    Tak, to prawda.Czesto potrzebujemy opowiedziec komus nasze problemy i czesto latwiej jest opowiedziec to komus kto nas nie widzi! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..