poniedziałek, 5 września 2016

jestem gotowa....




  W moim świecie nikt
nie tańczy z rozpaczy
nie pije z żalu
nie płacze z zazdrości
nie załamuje rąk
nie upada
nie zgrzyta zębami ze złości
w moim świecie
choć to nie Niebo
jest Radość, 
Spokój
i ..Miłość.
zapraszam Ciebie
do niego...

KMG



Nie mogę zasnac..myśli kłębią się w głowie..
jedne przelatują lotem błyskawicy a inne nie chcą się przesunąć 
nawet o centymetr...
Sprawy, których nie znamy budzą zawsze w nas niepokój..
czasem nieuzasadniony, emocje...emocje....
ale dopiero poznanie bliższe sprawy przynosi spokój
( a czasem to dopiero jest zdenerwowanie)..Jak będzie jutro?
Kolejne badanie na drodze mojej walki z choroba..coś co przyniesie mam nadzieje rozwiązanie kwestii - co dalej?
Kolejny etap..na drodze do zwycięstwa! Tak! 
bo nie możne być innej opcji!!

foto-net

W takich chwilach tak ważną jest świadomość, ze możesz liczyć na ...rodzinę...a jeśli tej rodziny już nie ma?..
( bo już wszyscy.. po drugiej stronie)..to przychodzi nagle myśl, prosić ich o opiekę.... ale tez prosić ich, żeby jeszcze nie zabierali do siebie.. jeszcze nie!
Proszę....

Jest tu ktoś, kto jeszcze bardzo mnie potrzebuje......mój syn!

foto-net
 Jutro kolejny etap walki...
przyjaciele wspierają dobrym słowem, trzymają kciuki.. przesyłana dobra energia..
w słuchawce  niespodziewanie brzmi ciepły głos, 
kogoś dawno niesłyszanego - taka miła chwila!..
emocje uspokojone..wyciszone......

Jestem gotowa!..................Dziękuję!..............

Milena J.




6 komentarzy:

  1. Życzę ci dużo siły do walki. Wiem, że ją wygrasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwia 💗 kazde słowo jest ważne ...czuje wsparcie sympatycznych osób Dziękuję bardzo 💗. Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. poczuj bicie mego serca,ono bije razem z Twoim,nie trzepocze bije rownym rytmem ,zebys czula, ze choc daleko ale z Toba///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to czuje Roma 💗 💗 dziękuję całym sercem...

      Usuń
  3. Piszesz Milenko : że jeszcze nie chcesz na drugą stronę , bo jest Syn Twój , któremu chcesz pomóc na ile to możliwe - brawo . Kiedyś śniłem , że jakiś pojazd miał mnie rozjechać i ostatnią myślą było ; oj , nie ! - mam rodzinę , jestem im potrzebny ... na szczęście to był sen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Jeremiaszu w naszym sercu są nasi najbliżsi i o nich myślimy przede wszystkim w trudnych chwilach :))pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..