środa, 14 grudnia 2016

jeszcze nie pora...








Tak szybko uciekają dni..nawet nie wiem kiedy minęło te ostatnie pól roku...ale tyle się działo...
Diagnoza, która zapadła bez uprzedzenia, nagle i bardzo niespodziewanie! a później to już tylko każdy dzień przynosił jakieś "zaskoczenie"!
Nie miałam czasu żeby się zastanawiać jaki jest dzień i co będzie jutro...w błyskawicznym tempie toczyły się te wszystkie wizyty...
strach...biopsje..wyniki...panika..operacja...wyniki...terapia...strach...
ból...poznawanie nowych określeń...nowych urządzeń.. nowych lekarzy..
Zanim się przyzwyczaiłam do tego wszystkiego, obyłam z nazwami, z codzienna terapia...z innym odbiciem w lustrze...dogoniła mnie pierwsza wizyta kontrolna! - Zostałam bardzo dokładnie obejrzana, osłuchana, obmacana, ostukana...i usłyszałam : Jest dobrze!..
Prawie nie mogłam uwierzyć, ze to słyszę..a jednak to właśnie powiedział lekarz, zadowolony z badania!
Wiec mogę przygotować się do świąt i końca roku bez tego uciskającego obciążenia w myślach? Mogę??...No tak! mogę!..
Wiec teraz przez pół roku żyję jak każdy zdrowy człowiek??.. każdego dnia budzę się i myślę.. "jestem zdrowa"!..To takie fascynujące! wspaniale!..
Przed choroba nigdy o tym nie myslalam! A Ty? myślisz kiedykolwiek o tym, ze jestes szczęśliwcem, bo jestes zdrowa/y?? pewnie tez nie!
Bo o tym się nie myśli! człowiek budzi się rano i już się spieszy!...do czego? Po co?..gdy zachoruje szuka przyczyn wokoło a nie w sobie i w tym jak żył.... do chwili choroby..
Swiat się nie zmienił, ale ja widzę go inaczej! Ludzie wokoło mnie się nie zmienili ale ja już odbieram ich inaczej..zmieniły się moje priorytety..
Należy wiedzieć i widzieć to co jest tak naprawde ważne... najważniejsze.. Nasze zdrowie, bez tego NIC nie jest ważne! 
Wiec zatrzymaj się na chwile i pomyśl gdzie tak się spieszysz??
Czy zawsze masz czas dla bliskich? czy zawsze pamiętasz o przyjaciołach? czy masz czas dla siebie?..  ostatnio przeczytana książka? spacer bez celu z kimś miłym? patrzenie w gwiazdy?..
I nie mów mi, ze nie masz czasu na bzdury, bo to nie są bzdury..to nasze życie i to my decydujemy co chcemy zrobić dla nas samych..


foto-net
Jak bardzo się ciesze, ze jeszcze nie pora....to wiem chyba tylko ja sama! Dziękuję Opatrzności za każdy dzień....

4 komentarze:

  1. Cieszę się razem z Tobą! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pora....nigdy nie wiemy ,kiedy bedzie pora!Teraz jest pora na radosc,na wolne spacery po parku,na rozmowy i na zabawe ,,SYLWESTROWA,,na piekna suknie, poprostu na SZCZESCIE,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - nigdy nie wiemy "kiedy będzie pora"..ale to taka ogromna ulga gdy słyszysz z ust lekarza - "wszystko w porządku"..tak teraz pora na spacery, na głęboki oddech i na..życie....♥♥♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..