piątek, 29 lipca 2016

kłamstwa....




"Człowiek wierzy w to, co mu wygodnie, po swojemu, tak łatwiej. Nawet gdy fakty są inne, gdy są niezbite dowody, zawsze można je wyprzeć. Taka jest ludzka natura , takie jesteśmy, kobiety. Silne, a zarazem kruche niczym porcelana"...
Gabriela Gargaś



  - Jak dobrze Mela, ze wróciłaś, brakowało mi naszych rozmów - patrze na szczupłą twarz Meli i jej serdeczny uśmiech

- wiesz, ze musiałam zrobić przerwę, ten wyjazd był dla mnie bardzo istotna zmiana w moim życiu...internet musiał poczekać - odpowiada Mela

- tak wiem, rozmawiałyśmy o tym wiele razy, jestes wiec wszystko dobrze...

- jestem i już będę! Jak się czujesz? - Mela patrzy uważnie na mnie - zgubiłaś kilka kilogramów, czy może się myle?

- nie mylisz się , ale mam nadzieje, ze to przejściowe - odpowiadam - widzę ze teraz już nie jest to takie znaczące, jeśli chodzi o o ilość..a ogólnie czuje się dobrze..

- to dobrze - mówi Mela - uśmiechasz się ale masz smutne oczy?

- wiedziałam, ze to zauważysz - patrze na Mele z uśmiechem - no cóż?
wiesz ze to wszystko wesołe nie jest ( niestety), a ponadto ktoś, kogo znałam bardzo długo okazał się tylko wrednym kłamcą...zdradził moja przyjaźń i moje zaufanie, gdy dowiedział się ze jestem chora..

- to takie niskie i podle! wiem o kim mówisz...tyle czasu pomagałaś mu we wszystkim, tyle tobie zawdzięcza, pomagałaś, podpowiadałaś, posyłałaś teksty i fotki - Mela kreci głową z niedowierzaniem...



foto-net
- wiesz Mela? człowiek, który odwraca się od ciebie, gdy jestes chora, nie zasługuje na miano człowieka..a styl w jakim to zrobił, to już szczyt...(nie chciałabym się tu dosadnie wyrażać)..a zawsze powtarzał, ze jest moim przyjacielem, ze mogę na niego zawsze liczyć...mówiąc w tym czasie to samo do innych, bo to tylko kłamstwa..

- musisz zapomnieć! - Mela patrzy uważnie na mnie - teraz potrzebujesz spokoju, dobrych myśli, pozytywnej energii..on jest nikim, powinnaś ostrzec kobiety na G+ żeby nie zawierały z nim znajomości, bo to tylko starszy dziwaczny człowiek, który kłamie na każdy temat( zaczynając od tego ile ma lat)..
nie szanuje nikogo, ale potrafi pisać przesłodzone teksty i w taki sposób się bawi naiwnością kobiet..

- nie Mela - nie jestem mściwa, nie chce ani zemsty,ani jego kary..... chce zapomnieć, ze go znałam...- wiesz dobrze, ze zło wyrządzone celowo zawsze wraca do tej osoby...do niego tez wróci...zobaczysz, ze wróci...może w zupełnie inny sposób, może nie teraz...ale wróci!

- wiem to, znam takie sprawy! - tym bardziej, ze to co on robi to działanie z premedytacja! - Mela poważnieje - wiesz, gdyby kobiety były bardziej solidarne, gdyby więcej rozmawiały miedzy sobą na temat takich typów, to nikt taki nie miałby prawa bytu na portalach społecznościowych...przecież wiem, ze tu kilka kobiet ostrzegało przed nim pisząc jego nazwisko i co? nadal naiwne kobiety "łapią się" na czule słówka?


foto-net


- wiesz jak to funkcjonuje - mowie do Meli - kobiety nie wierzą innej kobiecie, bo on zawsze mówi, ze tamta czy inna chciałaby z nim "być" ale on jej nie chciał wiec ona się "mści" z zazdrości!  i każdej następnej mówi, ze "kocha tylko ja" i ze ona jest "ta jedyna" a inne się nie liczą, a kobiety chcą w to wierzyć!...oczywiście, nigdy nie wspomina ze ma żonę....

- wiesz? to jest niestety własnie ta naiwność kobiet, ze chcą natychmiast uwierzyć w słodkie słówka, nie myśląc o tym, ze nie można kochać kogoś tylko dlatego ze wymieniło się kilka czatów, bo nigdy nie wiemy kto jest po drugiej stronie ekranu..

- tu jest duzo samotnych kobiet, albo znudzonych mężatek,   które chcą żeby ktoś im mówił, ze je kocha..tu jest duzo kobiet, które szukają partnera wiec czasem łapią się na te słodkie teksty i słówka i chcą wierzyć, ze dobrze trafiły! A on się tylko bawi uczuciami kobiet a później wyśmiewa się z tego opowiadając niestworzone rzeczy do następnej, którą "kocha"...
często nie kończąc " znajomości" z poprzednia!.....jakie to podle!...

- koniec tego tematu - Mela potrząsa głowa i jej jasne loki tańczą wokoło jej twarz - on nie jest wart, żeby tyle o nim mówić...nie jest wart żadnego zainteresowania!

3 komentarze:

  1. Anula May4/8/16 20:39

    Oczywiście, ze wiadomo,kto to jest!.... wielokrotnie ostrzegalysmy na G+ przed tym typem podajac jego nazwisko ... ja to robilam i inne babeczki tez, z jakim efektem? poblokowal kilka i udaje, ze nic sie nie dzieje, nadal zaczepia nastepne, ktore daja sie "zlapac" na jego przeslodzone teksty, nadal klamie do tych z ktorymi jest w stalym kontakcie, nadal pisze komentarze u tych, ktore obgaduje ciagle opowiadajac niestworzone historie! Kobietki pora na spojrzenie trzezwym okiem na tego faceta, to starszy czlowiek, ktory uwielbia bawic sie uczuciami kobiet! Zadnej! Slyszycie? zadnej kobiety tu nigdy nie kochal i nie kocha bo to egoistyczna natura!! nie dajcie sie zagadac wyznaniami, ktore sa tylko pustymi frazesami !! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to prawda - ostrzegalam przed tym facetem kilkakrotnie - te kobiety, ktore uwierzyly, odeszly z jego
    kregow i maja spokoj, inne nie uwierzyly i historia toczy sie wciaz! ciagle jest jakas pani oszukana i ciagle jest nastepna, ktora lapie sie na przeslodzone teksty, ktore nie zawieraja zadnej prawdy..
    Znam jedna, ktora jest tak bardzo zakochana w jego klamstwach, ze pozwala, by on obgadywal ja paskudnie do innych, a ona mu wszystko wybacza, bo przeciez on" tylko ja kocha"...zalosna sprawa, bo tych "jedynych", ktore on " tylko ciebie kocham" jest kilka ( ktore ja znam), a moze kilkanascie? Paskudnie sie bawi ten czlowiek.....zbliza sie do osmej dekady swojego zycia, wiec pewnie mysli, ze wszystko mu wolno?Nie brzydzi Was kobietki starzec, ktory slini sie na sama mysl, ze moze Was wirtualnie "kochac"??

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Anula i Marlena za Wasze obszerne komentarze - to jest przykre, ten człowiek nawet w obliczu poważnej choroby nie potrafił sie odpowiednio zachować - ważniejsze były jego kłamstwa i jego zapatrzenie w siebie.....naiwność niektórych pan jest porażająca, biorąc pod uwagę ze ten człowiek mieszka z zona..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..