wtorek, 16 sierpnia 2016

sny...




  "Ty nie wiesz, ile razy przez całą noc byłaś ze mną, mówiłaś do mnie, śmiałaś się do mnie; wyznawałaś mi takie rzeczy, o których marzyłem, a kiedy przychodziło rano i budziłem się, widziałem obok siebie puste miejsce.”

Marek Hłasko


   Kolejny dzień poza mną..ten przede mną 
obudził mnie słonecznymi promykami tańczącymi 
po moich zamkniętych powiekach.. 
Moje przebudzenie...niechętnie otwieram powieki dotykane promykami słońca, bo pod nimi jeszcze resztki snu.. wspaniałego snu, w którym Ty jestes obok..blisko! ..spacer ręka w rękę..łąką ukwieconą barwami późnej wiosny..
Ty roześmiany, tym swoim uśmiechem w którym śmieją się usta ale przede wszystkim oczy... i który tak bardzo lubi..sen, który jest tęsknotą za Tobą..
tam na tej łące przytulałeś mnie do siebie takim zwykłym, prostym gestem pełnym serdeczności..czułam lekki szum w głowie, gdy Twoje usta całowały moje..wiedziałam ze kocham i jestem kochana......taki ciepły, miły sen, z którego tak niechętnie 
budzę się teraz..
Tęsknię do Ciebie bardzo..

Przypominają mi się cytaty, które doskonale oddają to co myślę...

"Tu nie chodzi o to, żebym ja na Ciebie liczyła. Chodzi o to, żebyś Ty na mnie liczył. Żebyś wiedział, żebyś zawsze wiedział, że masz na świecie człowieka, do którego w każdy dzień, w każdym stanie i o każdej godzinie możesz przyjść. ” 

Agnieszka Osiecka,
 (list do Marka Hłaski)


“ Kochanie moje, nie wiem, co Ci pisać, co Ci powiedzieć, aby Ci było łatwiej, i co Ci powiedzieć, abyś uwierzyła i abyś myślała, że już jestem z Tobą. Nigdy nie myślałem, że będę Cię tak kochać, jak Cię kocham, i że tyle przez tę miłość wycierpię, i że tyle zyskam.
Hłasko do Osieckiej

foto-net

Cytaty będące tak blisko moich myśli, są takie prawdziwe..życiowe...

Czasem po przebudzeniu leżę chwile w bezruchu i myślę, ile jeszcze takich dni przede mną?
Czy los pozwoli by było ich jeszcze duzo? Odpowiedzi nie ma, bo kto ma na to odpowiedzieć? i w jaki sposób?
Kazdy dzień trzeba przyjmować z radością i uśmiechem - dziękując, ze jest! Tak własnie staram się robić... rożnie mi to wychodzi, bo przecież nie każdego dnia budzę się z doskonałym humorem, 
czasem dopadają mnie wątpliwości - jak każdego..


2 komentarze:

  1. Anula May22/8/16 23:38

    Zycze Tobie samych takich pieknych snow i marzen.... i ich spelnienia w realu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..mam nadzieje, ze pewnego dnia to się zrobi realne - pozdrawiam :))

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..