wtorek, 11 października 2016

foto 40





 ..są takie wieczory, gdy mam wrażenie, ze się rozpadam na tysiące drobnych kawałków, ze już nie ma możliwości pozbierać mnie w całość, ze wszystko przestaje mieć sens...ze nie jestem nikomu potrzebna, bo jestem chora i bardzo zmęczona ciągłą walka, żeby nikt nie widział, ze walczę na kilku frontach...są takie puste wieczory, ze najmniejsza myśl wywołuje lawinę zimnych, złych rozmyślań..
są takie wieczory..bez cieplej, mocnej dłoni..

(Milena)




foto-net
.....
O matko.... Co ja się z Tobą mam.... Nie umiem pocieszać! Nigdy nie umiałam. Mogę tylko przytulać. Robię to. Ale uważam, że niepotrzebnie. Bo zaraz się pozbierasz....(Elżbietka Z.)

3 komentarze:

  1. Ale tam było więcej! Np. że przyjadę i... przetrzepię.... :) Kochanie - nie daj się.
    Śmierć frajerom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza tym musisz mi dać ten telefon do K. A zrobię porządek! Obiecuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem jest trudno, a czasem trudniej!Zbieram się możliwie szybko a czasem po prostu jest to niemożliwe!życie :))...sama załatwiam moje sprawy,bo tak najbezpieczniej!
      Pozdrawiam....wiem, ze się martwisz..

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..