niedziela, 23 października 2016

poezja słów ..




 Miłość niczym poezja
słów wymaga
rodzi ją spojrzenie
przypadkowa uwaga
gest
od razu wiesz
obojętnie
dalej nie przejdziesz
błękitne oczy
chmura włosów
nad czołem
nie sposób
nie zauważyć
ujmujących rysów twarzy
rozbawienia
w kącikach ust
i nić porozumienia
zawiązana już
inni mówią
po prostu chemia
endorfiny
hormonów szaleństwa
a ty czekasz
na pierwsze słowa
z miłością rozmowa
drżenie serca wywołuje
podnieca
czaruje
jak subtelna poezja
w uszach brzmi
powiedz mi
czy powtórzyć potrafisz
tamte słowa
po których byłaś gotowa
oddać miłości siebie
nie pamiętasz
słowa żar roznieciły
wrażenia i myśli
zmąciły
czułaś
a nie słyszałaś
zanurzyłaś się cała
w poezji tych słów.


/Jaga (JK.)/



foto-net

2 komentarze:

  1. Podziwiam cię że masz tyle siły!! Ja też jestem bardzo samotna. W głębi duszy, bo otaczają mnie ludzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Sylwio - w głębi duszy-są nasze smutki, samotność...a u mnie jeszcze i choroba...Tak, mnie tez otaczają ludzie..w realu i wirtualni przyjaciele i znajomi..czasem są trudne dni..czasem terapia przerasta siły, ale nie zamierzam się poddać, mam moje pisanie i inne pasje...mam marzenia, które staram się zrealizować...Nadzieja na szczęście i miłość jest zawsze blisko mnie :)) serdeczności Sylwio - milo mi, ze mnie tu odwiedzasz..

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..