piątek, 14 października 2016

gif






Ciągle pada! 
Asfalt ulic jest dziś śliski jak brzuch ryby, 
mokre niebo się opuszcza coraz niżej, 
żeby przejrzeć się w marszczonej deszczem wodzie. 
A ja? 
A ja chodzę desperacko i na przekór wszystkim moknę, 
patrzę w niebo, chwytam w usta deszczu krople, 
patrzą na mnie rozpłaszczone twarze w oknie, to nic! 
Ciągle pada! 
Ludzie biegną, bo się bardzo boją deszczu, 
stoją w bramie, ledwie się w tej bramie mieszcząc, 
ludzie skaczą przez kałuże na swej drodze. 
A ja?
A ja chodzę, nie przejmując się ulewą ani spiesząc, 
czując jak mi krople deszczu usta pieszczą, 
ze złożonym parasolem idę pieszo, o tak! (..)




Autor tekstu: Krzysztof Dzikowski  
Kompozytor: Seweryn Krajewski



gif-net

2 komentarze:

  1. Śliczna piosenka Czerwonych Gitar i piękne zdjęcie deszczowej pogody. Przecież deszcz jest też błogosławieństwem ,choć czasami ... jest go zbyt wiele . W dzieciństwie najradośniejsze zabawy były w czasie ulewy... Gdyśmy dorośli wypada rozłożyć parasol i śpieszyć do celu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za komentarz Jeremiaszu..zgadzam sie z Toba..
      Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..