sobota, 29 października 2016

Kim jestem ?...









Czasem jestem tchnieniem lub odległym echem
falą co się z morza w przypływie wynurzy,
myślą co przychodzi nagle z pośpiechem
samotnym wędrowcem ciągle w podróży.
Jestem także chwilą co szybko przemija
być może wspomnieniem, promykiem co ozłaca,
przydrożnym drzewem co go wiatr omija
snem czy tęsknotą - co czasem powraca.
Kim jestem? czy tylko wspomnieniem jesieni?
prawdą co jest i czasem chce żyć inaczej,
czy łzą w oku co się tylko mieni
i dlatego przeżyłem ja tyle rozpaczy.


Leszek Szczurek

foto-net
Kim jestem ja?..małą drobiną we wszechświecie?..kim jestes Ty - równie małą drobiną?..to pewne, bo gdy porównamy siebie z bezkresem, który nas otacza, to właśnie tym jesteśmy..
Kazdy z nas ma swoja chwile na Ziemi i trzeba ja wykorzystać najlepiej jak potrafimy...szkoda czasu na nienawiść, zło i i brak wybaczenia..
Nie jesteśmy nieśmiertelni, a wydaje się, ze większość tak uważa, 
ze będą żyć wiecznie i jeszcze wszystko zdarza zrobić..
a to przeciez nie tak!..."Spieszmy się kochać ludzi - tak szybko odchodzą"/ks.J.Twardowski/
Nasze zdrowie jest najważniejsze, bez dobrego zdrowia wszystko traci sens..miłość jest ważna, bo nadaje sens naszemu życiu, przyjaźń to wyciągniecie reki do drugiego człowieka..
Nie zapominajmy o tym...ze jesteśmy tu tylko na..chwile.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za ten piękny tekst , wiersz i obraz . Nie tylko w perspektywie święta zmarłych i wszystkich świętych warto pamiętać że jesteśmy jedną z tych gwiazd na nieboskłonie lub iskrą rozbłysłą na chwilę .
    Wiele dobrych życzeń dla Ciebie Milenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jeremiaszu :)) czasem potrzebna jest chwila refleksji, by przywołać to co ważne...

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..