czwartek, 3 marca 2016

..a gdyby coś?..



  - Czy myślałam czasem, że to co wydaje się tak piękną bajka może się pewnego dnia skończyć?

- chyba wówczas jeszcze nie? - pyta Mela

 - Oczywiście, ze myślałam...nie miałam podstaw, by zwątpić w uczucie - w miłość!.. nie! tu było pięknie każdego dnia..nie, nie! spokojnie - to nie była idylla 24/dobę, mieliśmy tez dni,gdy było..po prostu zwyczajnie.
Nie było to przecież tak, że od rana do rana trzymaliśmy się za raczki i patrzyliśmy sobie bez przerwy w oczy. Żyliśmy normalnym dniem - praca, obowiązki i..przyjemności....i duzo wzajemnej czułości! To było ważne! 


foto-net

- pamiętam wasz urlop w Kraju! nie mogłam się na was napatrzeć!
emanowaliście takie ciepło i pozytywna energie, ze chciało się być blisko was.. - Mela uśmiecha się do wspomnień

- wiesz? nie kłóciliśmy się nigdy, oboje wyznawaliśmy zasadę, że każdy problem można i trzeba wyjaśnić, przedyskutować 
i znaleźć rozwiązanie! Konflikty biorą się z tego, że ludzie ze sobą nie rozmawiają i pozwalają na to, by mały konflikt przerodził się w duży problem! 

- szkoda ze tak mało par o tym pamięta - wzdycha Mela

 - Chęć kompromisu i poszanowanie zdania drugiej osoby to własnie miłość!...czułam się tak dobrze z mężczyzną, 
który cenił we mnie cierpliwość i spokój i uczciwość..

- Ale czasem myślałam, że przecież może się coś stać nagle..jak w życiu. Bałam się tego..
może moja podświadomość już wówczas wiedziała coś, o czym ja nie miałam jeszcze pojęcia?



foto-net


"Miłość zaczyna się wtedy,
kiedy szczęście drugiej osoby
jest ważniejsze niż Twoje".
                                 J. W. von Goethe

7 komentarzy:

  1. Anonimowy6/4/16 01:04

    tak, milosc zaczyna sie wtedy gdy szczescie drugiej osoby jest wazniejsze nie twoje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ofelia Korska13/4/16 16:02

    to dotyczy tej prawdziwej milosci a nie milostek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażyna Hazeaux30/5/16 23:35

    tak trudno spotkać ta prawdziwa..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..