niedziela, 6 marca 2016

..moje miejsce...




 "Trudno przekonać samego siebie, 
że miejsce, w którym przebywamy,
jest naszym domem,
i to nie zawsze jest to miejsce,
w którym tkwi nasze serce".

Jonathan Carroll 



foto-net

 - Kiedyś, gdzieś wyczytałam, ze każdy powinien mieć "swoje" miejsce na ziemi...tak! 
to ważne, żeby czuć się dobrze, nawet bardzo dobrze tam gdzie się mieszka...miasto w którym mieszkam urzekło mnie swoim spokojem i wspaniałą architektura wiele lat temu! Marzyłam długo by moc tu wrócić...i gdy to się stało - poczułam się " u siebie"!
Wszystko było nieznajome a jednak miałam wrażenie ze jestem tu gdzie powinnam być od dawien dawna. 
Wspaniała jest tu anonimowość na  ulicy....
jestes całkowicie akceptowana - mała, duża -gruba, chuda - ładna, brzydka! 
wszystko jest akceptowane z uśmiechem na twarzy! 
Nikt nie ingeruje w twoje życie prywatne, nikogo nie obchodzi z jakiej części świata przybyłaś! Nie słychać przekleństw na ulicy...
ludzie są dla siebie uprzejmi...
Myślisz, ze to niemożliwe? a jednak - tak!
Ukochany człowiek obok i świat jest piękniejszy, a miasto gdzie idziesz parkiem na spacer jest oaza, która przyjęła gościnnie . 
Bardzo tego potrzebowałam! Bardzo!..

- dobrze trafiłaś - mówi Mela


foto-net


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..