piątek, 4 marca 2016

..obsesja i miłość..


                   
             
   Podaję ci owoc umaczany w miodzie, 
delektuj się smakiem, rozpuść na języku. 
Dziś robię wyjątek, przecież nie na co dzień 
- daję cząstkę siebie. W myślach mnie naszkicuj, 

stanę się cielesna, gdy poczujesz słodycz. 
Spłynę w każdy zamiar, odwiążę zakazy. 
Z nadgarstków usunę bojaźni przeszkody, 
byś mnie zamknął w dłoniach, oraz ust nie sparzył. 

Zachowaj mnie w sobie, bo nieczęsto wracam 
lecz jeżeli będę, to z podwójną siłą. 
Wystarczy, gdy kształty w ciemności namacasz, 
- poczujesz, co znaczy obsesja i miłość...



annaG 


foto-net


                      "moje ramię będzie zawsze przy tobie
                     jeśli kiedykolwiek zechcesz płakać..
                     wszystko będzie dobrze,
                     bo zawsze będę cię kochać
                     aż do dnia w którym umrę"



  Danielle Steel




5 komentarzy:

  1. Jeremiasz8/9/16 17:30

    Przepiękne strofy , cudowne słowa wylane z serca ... Dziękuję Milenko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję Jeremiaszu - milo mi ze się podoba ! :))

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..