sobota, 12 marca 2016

..On....




        " Przewodnią myślą mego życia jest on. Gdyby wszystko przepadło, a on jeden pozostał, to i ja istniałabym nadal. Ale gdyby wszystko zostało, a on zniknął, wszechświat byłby dla mnie obcy i straszny, nie miałabym z nim po prostu nic wspólnego"...



Emily Jane Brontë




foto-net
 

- Mężczyzna mojego życia był wspaniałym mądrym człowiekiem! 
Takim, z którym nic nie jest straszne! żadne przeciwność...
Wysportowany, dbający o siebie, nie pijacy i nie palący....

- pamiętam go doskonale - Mela stara się uśmiechnąć

 - niespodziewanie pewnego spokojnego dnia, niebo zawaliło się na nasze głowy...
nagle bez zapowiedzi, bez ostrzeżenia!.....
choroba, przyszła niespodziewanie.....diagnoza jak wyrok!

- to musiał być straszny dzień dla ciebie - szepcze Mela

- Kiedy otrzymałam wyniki badan do reki i litery skakały mi przed oczami nie mogłam uwierzyć, ze to jest to najgorsze...bo w coś takiego nie można uwierzyć...



foto-net






1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..