wtorek, 15 marca 2016

..Tato..

                                               
"Każdy facet może zostać ojcem, 
ale tylko prawdziwy mężczyzna zostaje tatą"...
                                           
 - Kiedy wracam myślami do tamtego dnia,
gdy czytałam wyniki badan mojego męża -  myślę ze to
pewnie mój Tata stal obok mnie bym mogła znieść to co się później działo. Czułam jego obecność, blisko, bardzo blisko. 
Miałam wrażenie, ze jeśli się szybko odwrócę zobaczę jego sylwetkę...
a moja podświadomość odbierała przekaz "jestem tu z tobą"...
Mój Tatuś, który przeszedł na druga stronę tęczy, gdy byłam małym dzieckiem i który cale moje życie czuwa, by nie stalą mi się krzywda. Gdy dzieje się coś złego, jest obok, by mnie wspierać - czuje jego obecność....
jest mi ona bardzo potrzebna.W tamtym okresie potrzebowałam,
bardzo potrzebowałam, żeby był ze mną..



foto-net

W pierwszym momencie bardzo chciałam uwierzyć, ze to pewnie nie jest to najgorsze, ze coś źle zrozumiałam? ze może te obco brzmiące słowa znaczą coś innego?
Obcy język zawsze stwarza mozliwosc, ze coś zostało źle zrozumiane, 
tym bardziej ze do tamtej chwili medyczne terminy nie były mi do niczego potrzebne w mowie potocznej. Pewnie się pomyliłam? ( tak bardzo chciałam, żeby właśnie tak było)..

- tak mi ogromnie przykro, ze musiałaś przez to przejść - cichutko mówi Mela

 - Niestety, rzeczywistość nie zostawiła, żadnego marginesu pomyłki..
Prawda była przerażająca..a ja samotnie musiałam się z tym zmierzyć.
Samotnie, ... z bliska obecnością mojego Taty...



foto-net

6 komentarzy:

  1. Anonimowy6/4/16 01:08

    ..jak pieknie piszesz o Tacie.....musialas go bardzo kochac...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ofelia Korska13/4/16 16:04

    piekne slowa dotyczace taty...tez mi brak mojego.....rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  3. był moja wielka miłością a ja jego....za szybko go straciłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała Milenka wdrapywała się na kolana Ojca , przytulał tak ciepło i gładził Jej złote , kręcone loczki ... Serdeczności Mileno i życzę Ci mocy ducha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Jeremiaszu-mam duzo dobrych wspomnień z dzieciństwa..dziękuję :))

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..