sobota, 26 marca 2016

...bezsilność..


Prawdziwa miłość oznacza,że zależy ci na szczęściu drugiego człowieka bardziej niż na własnym, bez względu na to, przed jak bolesnymi wyborami stajesz.
Nicholas Sparks



  Mozna opisywać każdy dzień i każdą chwile, gdy nic już nie jest takie same, można ubrać to w słowa, ale czy można ubrać w słowa rozpaczliwa bezsilność?



foto-net


- jak można przetrwać takie dni, z tym ogromnym stresem? - pyta cichutko Mela

- nie wiem..ja po prostu nie myślałam wtedy o sobie..wiedziałam tylko jedno - trzeba zrobić wszystko by mojemu mężowi było lżej, by nie cierpiał..by żył....by chciał żyć..

- to jest własnie miłość, gdy drugi człowiek, jest ważniejszy od ciebie - mówi Mela

- tak Mela! on był ważniejszy od wszystkiego - jego samopoczucie było bardzo ważne - wiedziałam, ze mogę zrobić wszystko dla niego - ale tej najważniejszej sprawy nie mogłam, nie mogłam go uratować..

- ale przecież to nie od ciebie zależało, wiem, ze zrobiłaś wszystko co powinnaś i jeszcze więcej - po prostu za późno choroba została zdiagnozowana - to nie twoja wina - Mela kreci głową

- nie! to nie moja wina, ale może powinnam wcześniej zauważyć jakieś objawy? może coś przegapiłam?  może nie byłam na tyle uważna? - to we mnie zostało, to poczucie bezsilności, ze coś pewnie przegapiłam!

- nie jestes lekarzem! a poza tym doskonale wiesz ze ten typ choroby nie daje wyraźnych objawów, ze nie miałaś szans na zauważenie czegokolwiek, twój maż na nic się nie skarżył, nie chorował - nie obwiniaj się o nic - Mela patrzy w moje oczy

- pewnie masz racje, ale gdzieś na dnie mojej duszy pozostał taki osad - odpowiadam


foto-net


2 komentarze:

  1. Marlena Fesaky17/4/16 00:57

    dobrze wiem jak takie sytuacje bywaja bardzo trudne - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz..